POZVÁNKA

Pozvánka

V súvislosti vládou schváleným programom revitalizácie železničných spoločností, ukončením kolektívneho vyjednávania a podpisom kolektívnych zmlúv vo všetkých troch železničných spoločnostiach sa uskutoční dňa 15. apríla 2011 o 10.30 hod.v Divadle Jozefa Gregora Tajovského, na Divadelnej ulici č. 3, vo Zvolene stretnutie ministra dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja, generálnych riaditeľov železničných spoločností a predstaviteľov OZŽ so zástupcami zamestnancov Železníc Slovenskej republiky, Železničnej spoločnosti Slovensko, a. s. a Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia a. s.
Pozývame všetkých členov i nečlenov, ktorí majú záujem zúčastniť sa tohto stretnutia.

http://www.ozz.sk/files/Pozvanka%20-%20zamestnancom.pdf

6 reakcií

  • Poprosil by som autora trefného príspevku aby to aj anonymne skúsil poslať do paľby alebo reportérov Stv , iba tak na skúšku či by aj nám nepomohla medializácia TOHO všetkého,aspoň by sme mali istotu či sa ešte nájde investigatívec ktorý by si chcel urobiť dobré meno a aspoň to svinstvo vyniesol na svetlo možno by sa aj ostatní(neželezničiari)ľudia zobudili, veď keď to mohli(médiá)urobiť pre NICH(počas štrajku)mohli by aj pre nás…..

     
  • OSPRAVEDLNENIE!
    Týmto sa chcem verejne ospravedlniť p. Františkovi Demkovi, za to, že som neuvážene spomenul jeho meno, v súvislosti s rušením funkcie vlakový dispečer.
    Vážení kolegovia v zamestnaní i v strane, o rušení funkcií rozhoduje zamestnávateľ, akákoľvek spojitosť s OAVD alebo niektorým členom je úplná sprostosť.
    Za všetky nepríjemnosti v súvislosti s mojimi vyjadreniami, nech boli interpretované tretími či štvrtými osobami v rade, sa ešte raz hlboko ospravedlňujem.
    Michal Sebedinský

     
  • Ďkujem chlapci za správne vyhodnotenie „Divadla v divadle“!!!(Oni rozkradli-my zaplatíme) Nechcela som sa na svojom INFE znížiť na úroveň najvyššieho vedenia OZŽ,ohovárajú nás asi takto:
    „Téma reštrukturalizácie železníc je veľmi široká. Dá sa na ňu odpovedať rôzne. Preto nebudem zachádzať do podrobností a poukážem na to, že jedine OZŽ dokázalo vyburcovať zástupcov MDVRR SR a vládu SR, aby sa železničný sektor riešil koncepčne, ako celok. Nie len bezhlavým indexovým prepúšťaním!!! Je mi len ľúto, že ostatné odborové centrály vôbec nepochopilo túto historickú chvíľu pre železnicu a maria svojou neschopnosťou všetko naše úsilie. Nebudem ďalej opisovať kroky OZŽ, ale všetky nájdete na našom webe v „Súhrnných informáciách a našich Zvestiach“.
    S pozdravom
    Mgr. František Zaparanik“ Neviem aké „úsilie“ mysleli,iba ako to,ako sa dostať ešte vyššie?! Bol to úmysel všetky svoje „ovečky“ tam nahnať,aby ich páni peknými rečičkami „zblbli“! Tiež neviem čomu tlieskali,keď tam išli s plánmi ako vyjadria svoju nespokojnosť!Na infe som ešte spomenula „priehradu“,je to presne ich štýl,všade napísať o tom,že s niečím nesúhlasili,ale nič preto neurobili! Všetky OC v ZOOvŽD (FS,OAVD,OZZŽ) sme sa po divadle stretli a robíme na ďalších krokoch,pretože ak sa budeme iba prizerať,o chvíľu už nebude na čo!!!A ešte by sa ovečky mali opýtať svojich vyvolených z OZŽ na ich platy,sýty hladnému neverí a robí pre toho,kto mu znáša „zlaté vajcia“!!!

     
  • Bolo to len dobré divadlo v divadle.Len som sa čudoval,prečo tí ľudia tieskali . Dobre si to napísal. Pri slovách revitalizácia a racionalizácia sa im už na konci tak plietol jazyk, že to nevedeli ani vysloviť. Dobré bolo aj zdôvodnenie nezastavovania rýchlikov v Trenč. Teplej.Že vraj nimi chodia robotníci do roboty. Prečítajte si aj ich vyjadrenia v monitoringu tlače(EDD-15.4.2011)Dôvod nezastavovania EC vlakov v žst. Kúty. EC vlaky majú stáť len európskych metropolách.Veď je to choré. Len neviem ,prečo potom na Slovensku tie vlaky neprechádzajú.Je to vraj na prilákanie cestujúcich.Nech dajú dopredu Albatros a deti zo škôlky sa môžu chodiť na neho pozerať.

     
  • Tak toto je tak trefné, že aj bez súhlasu autora to presúvam na hlavnú stránku. Rád by som ho poprosil aby skontaktoval buď prezidenta alebo aj mňa a môže aj anonymne cez nick. Takýchto ľudí potrebujeme ako soľ.

     
  • Divadlo v divadle, na Divadelnej ulici č.3.
    Kto nezažil, ten neuverí, kto zažil, ten ešte teraz neverí. Toto predstavenie malo všetko. Potlesk sprevádzal účinkujúcich od predstavovačky až po posledné ďakovanie. Ani sa mi nechcelo veriť, že sa jedná o prepúšťanie 5000 ľudí. 5000 živiteľov rodín. Mladých, ale aj tých, ktorí pre tieto spoločnosti odpracovali viac rokov ako má námestník gen. riaditeľa Cargo. A perly z vystúpení:
    GR ZSSK: pripravujeme nové služby, napr. stevardky, hudobný vozeň
    A skutočnosť:
    http://povazska.sme.sk/c/5853880/pre-zrusene-vlaky-mozu-prist-aj-o-zamestnanie.html
    Najnovší príklad šetrenia ZSSK:
    http://www.aktuality.sk/clanok/185690/stratove-zeleznice-chcu-kupit-drahy-fotoaparat/
    GR Cargo: čo sa týka rušenia vlakov na trati Čadca – Skalité, tak tam môžem povedať …, čo? to nie je otázka pra mňa, ale na osobnú dopravu? Aha, tak teda nič.
    Minister dopravy: tovar dopravíme z dvora do dvora, sami ho naložíme, dovezieme i vyložíme priamo u zákazníka.
    Na otázku o širokorozchodnej, odpoveď bola asi takáto: podívajte sa teraz začínajú MS v hokeji, na budúci rok sú ME vo fotbale na Ukrajine a v Poľsku, a mňa teší, že práve teraz otvárame piate nástupište v Bratislave.
    Nie sú to doslovné citáty a mňa bude do smrti mrzieť, že som si nevzal kameru. Partička a Profesionáli by nemali žiadnu šancu. OTO pre najzábavnejšiu reláciu, by bol pre nich stratený.
    Všetci účinkujúci sa zhodli, že výkony pôjdu hore a tak jedinou prekážkou prosperity je práve tých 5000 duší, čo sa teraz prepúšťa. Keď ide ktorákoľvek firma s výkonmi hore, vždy nájdete vyjadrenia našich skvelých politikov, koľko zamestnancov bude priberať do zamestnania. Na železnici všetko naopak. Výkony hore, zamestanosť dole.
    A to všetko sme dopustili.
    Už vtedy, keď rozdelili jednu vraj stratovú firmu na tri. Vymenovali tri správne rady, troch gen. riaditeľov, tri menežmenty a tým roztrhali zamestnancov na malé skupinky, ktoré sa tvária, že sa ich to netýka. Až kým sa ich to netýka.
    Vtedy, keď údržbu dali súkromníkom, vraj lacnejším, prenajali každú toaletu na stanici, upratovanie staníc, čistenie i opravy vagónov.
    Vtedy, keď zrušili všetky služby cestujúcim ako batožiny i spešniny, ale cestovné nám zdražuje pravidelne.
    Teraz sme dopustili zrušenie posunu, dozorcov výhybiek i tranzít. A tak, kto je ďalší na rade? Ty!
    Neveríš?
    Pred dvadsiatimi rokmi žila čo i malá stanica čulým životom. Prepravcovia sa nemohli zmestiť na VNVK. Vagóny sa objednávali s týždenným predstihom a aj tak neboli. V staničnej reštaurácii podávali niekoľko teplých jedál. Cestujúcich, že sa nestíhali vydávať lístky pred príchodom vlaku. Babka ráno podala balík marhúľ a poobede ich vnúčik papkal o tristo kilometrov ďalej. Prechodiace vlaky sa rátali v stovkách, prestávka na obed pre niektoré funkcie nemožná. Signalistom sa nosili obedy na stavadlá, lebo nebolo kedy odskočiť. Celodenná norma 500 rozposunovaných vozňov splnená v polovici smeny. Peniaze za ucelené a mimoriadne vlaky sa vyplácali hneď po smene a aj tak stále chýbali ľudia vo funkciách posunovač, signalista, výpravca, rušňovodič, vlakvedúci, sprievodca.
    Irónia, že práve dnes sú tieto funkcie prekážkami prosperity. A keďže s väčšinou týchto funkcií sa už zatočilo, dovolím si tvrdiť, že si to práve TY, kto je na rade. Ty ,,pán´´ výpravca!
    PS: povedal by si, že niekedy uvidíš malú, útlu sprievodkyňu bez montérok i bez prilby ako visí na poslednom vagóne a prestavuje súpravy? A nie pri mimoriadnosti, ale pravidelne.
    Tak si nemysli, že niekto na tej Tvojej stanici musí šajbu postaviť. Nie sú služby – nie sú vlaky. Nie sú vlaky – nebude ani stanica.
    Zostaneš len TY.